underbar helg!

den här helgen har verkligen varit helt underbar!!
i fredags slutade jag tidigre från jobbet, sedan va jag & älsklingen å spelade lite bowling =D gud va roligt det va!! hihi å ännu roligare va att jag vann alltihop ;)
på kvällen blev de mys + film =)
lördan åkte vi till min lilla mor å sov över där. Åt plankstek på kvällen å gjorde lite höst drinkar på kvällen :)
söndan blev de lite promenader å lite extra pengar! vilket aldrig är fel =) så va det dags att klippa syskonen, dom hade juh blivit lite långhåriga, bäst att hjälpa dom lite när man ändå är hemma så de blir nöjda ;)
å nu i kväll blir de å laga iordning nå gott å bara må bra!



Till veckan måste jag besöka träningslagret....
speciellt nu när man inte dömer lika många matcher :P
har inte någon större lust att bli en soffpotatis :O

På tisdag kommer förhoppningsvist älsklingen få tillbaka sitt körkort :P hehe
Älskar min lilla fartdåre till pojkvän!!!







Åh sånt här svallande hår skulle inte sitta helt fel nu ;)

image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0