stress dag =)

idag har ja haft fullt upp på salongen,, å ingen lunch hann jag med,, å man va lite hungrig när man kom hem hehe
jag å älsk har varit lite rockstars ikväll å igår kväll =) har kommit upp mig mer nu hehe det tar sig, sakta men äkert ;)

igår var jag & niklas å smällde ballonger på stan :D fick dock inga bra rabatter, den högsta va 20%  å den fick vi på det stället vi handla minst :P
hittade en jätte söt, svart tunika inne på hm för 100 kr =) å till älskade blev de en skjorta å t-shirt på jc, sj hittade jag en söt linne/klänning (kpt) på jc,, den kanske man kan ha till helgen =) har dock inte bestämt mig än,,   :P sen vet  ja inte  om ja ska ha lockigt lr  rakt  hår på lördag, lr lite av varje haha  vilka svåra  beslut man  måste ta ;P

nu ska va ha lite fredags mys å äta entrecote, bea, å klyftpotatis =) Mmm! gotti gott!
kommer att bli några st här som ska sova på lördag,  hoppas de får plats ordentligt =)
ska iaf bli kul å komma ut lite igen,,sist ja va ute va när björn rosenström spelade å det slutade med att jag fick en rejäl hjärnskakning :P haha hoppas inte de blir repris på det :S

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0