skit dag

åh va trött ja blir!
ingen inspiration på jobbet idag,, tur att man bara hade äldre kunder idag :P å massa ögonbryn å fransar =)
min å jeanettes kund va riktigt sen idag,, så vi ringde till henne, men då va de hennes son som svarade. vi undrade vart hon hade tagit vägen med ironi i rösten. han sa att hon inte va där.. så då fortsatte vi med ironi "ja då kanske hon dyker upp snart då" ;) men till svar fick vi " nej hon kommer nog inge mer.. Hon dog i fredags"
oj va dumt allt kändes då.. å den kunden va inte gammal.. pratade ju senast med henne i ondags.. Men man ska aldrig ta livet för givet. Ta reda på varje dag å vara tacksam för de stunder man får tillsammans..

NU blev ja lite djup :P

ska beställa löshår imorgon =) mitt ljusa är nog lite föör ljust nu,, så får ta å beställa 2 olika tror ja så de inte blir fel :P vill boka tid för nagelförlängning igen,, men när hinner man et när man jobbar mellan 9-18 varje vardag?
Hmm ja klippte mig i fredags,, lr ja,, inte jag själv utan jeanette :D å nu har ja redan ångrat mig,, fattar inte varför ja skulle ha en sån nedrans kort lugg för,, va juh nöjd med den andra nyklippta luggen,, tröttnar iof snabbt.. tråkigt nog =D

kvällen för övrigt har varit kass!! stina å linnea va här en sväng å hälsa på å blev lite fixade.. men annars hade kvällen kunnat kvittat.. nedrans!


image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0