jobbar

så där,, ny kommen till mitt andra jobb,, trevligt trevligt,, jobbar som personlig assistent i filipstad i natt, ganska skönt iaf, för man får betalt för att sova,, å det är inte helt fel haha

idag har jag och älsklingen varit i karlstad å shoppat lite,, passade på å åka till ikea oxå,, å nu har vi köpt den där stora new york tavlan, den är så fin!  men niklas fick stoppa mig lite för att jag inte skulle köpa för mycket med tanke på att det gick åt ganska mkt pengar förra helgen då jag å caroline va till göteborg, å ullared :P & i gbg hittade jag precis det jag va ute efter förutom en sak, typ som ett bälte i midjan men ändå inte,, vet inte vad det heter,, men snyggt är det iaf!   =)
 
helgen i göteborg va helt underbar men ingen tid för att ta det lugnt,, slutade jobbet 19.30 i karlskoga, kom till göteborg lite innan 12, gick upp kl 4.15 åkte från gbg 5.15, kom fram till ullared ca 6.30, va där i 12 timmar!! kom till gbg igen runt 8. duschade, bytte om, sen gick vi ut och åt mat, sedan var tanken att vi skulle på krogen men vi va alldeles för trötta :P så det blev promenad hem till marcus igen :P sen nästa dag gick vi upp kl 9 gick ner  till stan till halv 11, men då visade sig att marcus hade lurat iväg oss haha det mesta öppnade juh inte förrän kl 11!
Men då hann vi med å äta lite frukost, en kanel bulle å juice på pressbyrån blev det! hehe å det klarade vi oss på till kl 18 :P  ja det va den stressiga helgen men kul hade vi! =)

i tisdags va ja å tog lite kort :P va roligare än vad jag trodde haha

å i onsdags va jag på visning på toni and guy i karlstad! Nice!! mer bilder kommer sen när ja kommer hem till min dator, men nu ska ja gå å titta på lite fiml ;)

ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0