Höst!!

Nu känns det verkligen att hösten har svept in.. Brr.. Blir nog att ta fingervantarna till jobbet imorgon...
idag har jag tränat inför gesällen i några timmar,, gjorde då iordning lite frisyrer,, tog även lite bilder,, kan va kul å ha ibland :P






Jag börjar på att bli lagomt trött på min frisyr nu.. den är såå tråkigt!!
helst skulle jag vilja ha en ganska kort, fräsch, ny frisyr,, men det finns ett problem,, haha
jag vill inte klippa av mig längderna som jag håller på å sparar ut :P
så då blir det juh ganska svårt :P
Men om jag fick välja så skulle ja ett långt svallande hår
som såg riktigt friskt ut :P men det har inte Caroline tålamod till å vänta så länge,, men gör ibland tappra försök :P

va inne ett tag på att följa sommartrenden å klippa page, lr "posh" frisyren, som är riktigt snygg,,men niklas ville att man skulle spara håret :P Osis *tihi*
såg en snygg frisyr på den senaste visningen jag var på
den skulle jag lätt kunna skaffa! tror de kanske blir den vid nästa klipp ;)

Men fördelen med att Lilla vickan klippte en sån frisyr är att många kunder som kommer vill ha en likadan lr liknande så man får klippa väldigt många sådana frisyrer =D

image15 image14

image17 image16


Rihanna har en riktigt snygg page oxå =)

image21


nej nu ska jag ta å kila ner till tvättstugan..
än så länge har jag inte kommit på ett bra sätt att få tvätten att tvätta sig själv ;)

ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina uppsättningar, Carro : ) Borde öva lite på de jag också så jag inte tappar allt :P

2007-10-08 @ 14:41:56
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Julia

fint carro :)

2007-10-14 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0