då va helgen över...

igår va de SO festen på statt, med god mat & prisutdelning =)
sen efter de va de väl lite halvsegt fram till allt annat folk kom till statt haha men de gick bra, träffade många nya trevliga människor =) å ja måste säga att de va bra tur att vi åt mat där iaf, med tanke på den mängd drinkar det efterföljde =)
Kul å träffa gamla kompisar!!! alltid lika kul! jag å niklas hamnade på harrys haha så där fick vi en stämpel,, men de är 25 där,, å jag kan absolut inte påstå att varken jag lr niklas ser ut å vara över 20 =) haha men det va roligare på statt så det blev inte så långvarigt där inne =)
jag hade riktigt kul med dig babe igår!!! en helt underbar kväll =)

innan utgången igår gick jag runt som en liten tant här hemma, ;) hade upprullat hår på spolar så jag skulle få lite svall lockar på det hela! cå jag blev faktiskt nöjd med resultatet, va dock lite svårt å rulla upp på sig själv :P

kom på att man skulle ställa om klockan nu oxå,, det hade jag glömt,, skönt imorgon å sova ut lite längre =)
nu ska ja städa lite =) ha de så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0