vill till solen!

image64

image65

image66


Ser inte dom här bilderna väldigt lockande ut?
åh vad de skulle va skönt å få komma till en krit vit strand, varm sol å alldeles klarblå himmel!
behöver få vila ut! =)




idag har det varit en kanon bra dag på jobbet =D haha åh vad ja har skrattat!
satt i hårförlängning på sara med idag, å det känns i tummen som man har tvinnat vaxet med :P kul å göra de som omväxling på salongen =)

sen har ja varit ute å gått med anette i 1 tim & 45 min =)
efter de blev de lite kaffe å smörgåsar följt av några timmars skvallrande, så jag har haft en riktigt trevlig fredag kväll. Imorgon ska jag iväg till filipstad å jobba... inte det roligaste lördags nöjet men de blir bra med pengar :)
börjar 13.30 å slutar 9 nästa dag :S sen ska ja passa på å hälsa på mamma, när ja ändå är i närheten.



åh nu är jag inne på å klippa korta frisyrer! tycker de är så himla roligt å bara " sliza" ur, å göra det spretigt =) fick lite extra tips på visningen förra helgen som jag har haft nytta av.
å nu är juh min sax fixad så det går mkt lättare å klippa nu än innan haha!

själv vill jag ha långt hår,, trivs mkt bättre i det, känner mig helt enkelt anken annars, det är något som fattas. Men vissa passar verkligen å både och, men som sagt.. det är kul å klippa å styla korta frisyrer men själv vill jag ha det efterlängtade hårsvallet (vilket som är på väg tillbaka nu, sakta men säkert )
även fast man inte kan tro det med tanke på alla som klipper av sig, men längre fram så =)

image67
Rihanna passar absolut bäst i kort =)

image68
På den här bilden är Paris snyggare i långt..

image69
Michelle Williams klär å båda, men hon ser yngre ut i det långa vallet. Riktigt snygga ögonbryn =)

image70
Lite bilder från frisörföretagarnas vinterkollektion 2007





Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder på stränderna

2007-11-24 @ 03:01:46
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0