goit

nu är jag precis hemkommen från en lång promenad med Anette ( niklas mamma) de va skönt å komma ut å röra lite på sig, fick bli promenad istället för en joggingtur idag så får jag ta springandet imorgon istället :P så ska ja å Anette ut å gå igen på fredag =) så nu ska vi båda ta och komma igång lite, roligare å gå med ngn än att gå själv =)

idag blev de en lång dag på jobbet,, kom därifrån 20.20!!!! så nu måste ja erkänna att ja är lite sliten.. men idag har ja även hunnit med å fått manikyr *weee* skönt & få sina naglar fixade, de behövs,, dom blir juh så sköra när man jobbar så mkt i vatten. tråkigt nog. men nu är de fina ett tag iaf :D




få ta ett ryck med min utväxt snart,,, den börjar synas lite smått tycker jag :P
i samma veva får ja passa på å sätta om löshåret, tappade en slinga i måndags,,
men de har hållt bra ;)


igår kom tina till salongen så tränade ja på å sätta upp frisyren till geällen på henne, å nu blev de lite bättre,
men uch vad fult de är med slöja på hår när allt är uppsatt :S
ja tycker de är mycket snyggare med lite halv slarvigt uppsatt hår,
men ändå elegant =)

här är en annan frisyr ja provade på igår:










image60

köpte en t shirt för ett tag sen :P


fick en ny tröja på jobbet nu oxå, men tycker dock att
färgen är hemsk på mig!! usch :P


förbereder lite inför jul rushen =D


och här har jag hållt hus mestadels idag och
fixat med bryn & fransar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0