att vara trött

den här veckan har runnit iväg! å jag har varit hur trött om helst när jag kommit hem :P då känns det helt underbart att få komma hem, mysa ner sig i Niklas famn, känna hans värme. Åh helt underbart! du förstår inte hur mycket jag älskar dig =) du är mitt allt!!
image43


i onsdags satte ja i löshår på jenny =) så nu är hon långhårig å blond igen =) Kul å se lite bilder från napa =) det va nog den sjukaste resan jag varit med om,,även den roligaste :P men ändå skönt å fått ner båda fötterna på jorden efter det... ;)
haha en av mina kunder dissa min chef lite igår, det lät så roligt för annelie (min chef) blev lite paff tror jag ;) jag hade färgat ögonfransarna på en, å hon har varit annelies kund tidigare, men sen när vi gick ut från rummet undrade annelie hur det gick,

min ,kund - " åh det gick jätte bra, det sved inte en enda gång"
annelie - ja det va juh bra,, hehe men menar du att det svider när jag gör det på dig då?
min kund - " ja, Caroline har lyckats bra med mina ögon, för jag är juh så känslig vid ögonen, men hon är faktiskt riktigt duktig "
annelie
- jaha, där ser man. Vad bra då. och ser lite förvånad ut. =)

snäll man är,, *blink blink* känns juh lite kul med tanke på att jag inte har gått ngn hudterapeut utbln men det har juh annelie,,,

idag har jag varit häxa på jobbet :D hehe å hade extra erbjudande på barnklippningar ;) å ja va tvungen & ta av mig häxhatten en gång,, det va en liten kille som inte vågade gå in i salongen,, han stod utanför å va ledsen,, åh stackars lille kille,, jag tog av mig hatten å då gick det jätte bra.. åh tyckte så synd om han först,, men han fick juh en klubba av mig så då gick allt bra sen hihi
många som kikat in för att titta på häxan hehe ja,,, kul att man kan roa ngn iaf =) men det va juh inte meningen å skrämma barnen precis :P

image37

image38


här kommer lite bilder från min träning inför gesällen den här veckan :P




på den sista bilden gör jag ett tappert försök till att sy en brudslöja,, vilket gick sådär till en början :P giller inte å sy haha

nu ska ja ta å gosa lite med våra kissekatter,, niklas är hos jerry å myser lite ;) tomt utan dig ska du veta!
ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0