att vara seg

ja man är juh lite halv seg idag =)
igår kom Charlotte hit vid 7, då började vi med å göra iordning lite tjej drinkar :) vi hade allt vi behövde, till och med en rosa shaker! :D hehe
sedan drog vi iväg till sara,, men innan stannade vi till vid sibylla å köpte korv =) å jag hade med mig min white russian dit =) ville ha med mitt eget glas haha
sen väl hemma hos sara vad det tyvär inge vidare drag å jag å charlotte tog taxi lite tidigare =) vi trodde att de skulle vara mkt folk på statt tidigt men där tog vi fel.. å den första människan man ser när man kommer ut från toaletten är anna, niklas x... bra tajming där :P jaja söt klänning hade hon på sig iaf =)
sen skulle ja å charlotte testa lyckan i black jack,, det gick så där :P hehe
sen blev de en riktigt lyckad kväll, kul å träffa gamla kompisar igen. =)
sen när ja skulle hem fick ja sällskap av mats, skönt å slippa gå hem själv å han bor juh nästan vid mig så det passade bra, kul å prata med dig igen,, va juh ett tag sen :P åh på vägen hem va de några killar som gick bakom oss å sparkade på en sån där jätte stor gummiboll, å den fick jag tag på :D jag måste sett lite rolig ut, springer i högklackat med en jätteboll framför mig ;)
å när ja kom hem pasade jag på att ringa älsklingen, det är bra tomt att sova själv i våran säng,,, men de gör mig glad när du har roligt hihi å du kommer juh hem idag, lr ikväll :D
å under hela förmiddan har ja sovit med katterna, jätte mysigt,, så gosiga katter som vi har, har jag aldrig träffat :)
å nu håller jag på å tittar på ex and the city =) kör ett litet sex and the city maraton :D

image45

Jag älskar dig av hela mitt hjärta!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0