att sakna någon

vad tomt det är hemma utan dig babe!! ska bli så skönt å få hålla om dig imorgon när du kommer hem!!
*mys pys*

haha idag på salongen hade jag en kund som hade bokat in för klipp, färg och sling och eftersom hon har långt å tjockt hår så tar de ganska lång tid så vi hade kryssat för ca 2 1/2 timme för henne, men sen när hon kommer säger hon att hon bara ska klippa sig! då hade man juh kunnat bokat in ngn annan under den tiden men nee!! åh sådana kunder kan ja bli tokig på!!! så i en timme och 45 minuter hade jag absolut inget å göra =( förstår inte hur de tänker ibland, Jeanette ( den andra frisören) berättade att hon hade haft henne några gånger å hållit på å bli tokig på henne varenda gång :P men så står man där, skit förbannad, men med ett stort leende på läpparna å trevlig röst, när man egentligen bara vill spy!!!!!!!!!!! blä! haha

sen på lunchen idag drog ja ber till ceveds å köpte den här: ( så har ja fjantat runt lite med kameran xå hehe)

passar bra när ja ska till sälen =D


sen idag efter jobbet kom Jenny å hämtade mig =)
satte i lite mer av hennes löshår, så hon fick lite fylligare hår ;)
vi fick oss ett gott skratt när vi kikade runt lite på datorn oxå haha!!!

åh blir så sugen å dra utomlands!! jag vill jag vill jag vill!!!



Imorgon blir de lite futsalutbildning i ap huset vid nobel :P
men vet inte om ja kommer å döma något innan jul,, har tackat nej hittills, men de är för att man har haft så mkt å göra hela tiden.. å jag måste träma mer!! nu börjar de på å bli illa :P hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0