seg på att blogga :P

hmm ja de va juh ett tag sen nu ja! men de är för att älskling har varit hemma å då passar ja på å myser så mycket jag kan med honom =) weee !



i helgen blev det äntligen lite shopping! på fredan åkte niklas iväg å köpte tvn å ett x box 360 elite :P goooit


image98

ska bara köpa en hylla å sätta ovanför tvn oxå så det inte blir så tomt :P

sen på lördan blev det en tur in till karlstad å sen ut till bergvik =) å jag hittade ett par nya vinterskor på scorett! jätte mysiga! men har dock fått skavsår av dom,, men jag går väl in dem snart ;)
sedan blev det lite tröjor, t-shirts, smycken, klänning mm å självklart julklappar! =)
så nu har jag bara till älsklingen kvar å kanske nå mer till pappa,, han har juh fyllt år så har det juh varit fars dag :S

 
på kvällen visste vi inte till en början vad vi skulle hitta på, så jag slingade mitt hår, så tog vi ett bad =)
*MYS*



sen gjorde vi oss i ordning,, blandade lite goa drinkar å spelade lite gitarr haha
sen helt plötsligt bar det iväg till statt :P de va roligare än vad jag trodde, många gamla klasskompisar som va ute.
resten av kvällen när vi kom hem va lite luddig ;)

på söndan bakade vi pepparkakor! =D
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0