oj oj oj

nu är det verkligen fullt upp på salongen å jag trivs!!! kul med nya kunder som blir riktigt nöjda som sätter genst upp en ny tid =D då vet man att man har lyckats ;) å den nya mini plattången gör succè! direkt när man tar fram den å börjar styla till håret blir alltid varje kund intresserad ;) sålt slut på alla nu men vi hann beställa in ett lasa till,, men är dock bara 2 st kvar =/ så vill nu ha en innan jul.... skynda in imorgon! =D samma med pincetten med lampan har man sålt slut på,, synd annars hade vi sålt minst 10 st till idag :P

haha ojojoj idag hade jag en verklig speciell kund. jag va  tvungen å bita mig sj i läppen för att inte börja asgarva! haha vissa folk är verkligen underhållande ;) de andra på salongen fick att sig ett gott skratt de med efteråt :P tur att resten av dagen innehöll goa å underbara kunder!

måste bara säga att nedrans va skönt det är att ha i löshåret i igen!! jenny å jag hjälpte varandra förra veckan =) du är guld värd du med gumman!!!!

åh var i h*lvete ska man ta vägen på juldagen då?? jag får PANIK!!! hade totalt glömt bort å kolla upp med biljetter till statt =/ slutsålt är det juh nu,, så ska man åka dit tidigt som fan å stå å trängas med en massa andra människor som är ute i lika sen tid som en annan? lr ska man dra in till klaras i örebro med jenny?? åh beslutsångest juh! förra året på juldagen va allt så himla lyckat på statt!! men men,, de märks!

sista dagen på jobbet imorgon innan jul,, å jag har verkligen varit en tidsoptimist när jag bokat in kunderna,, så jag får väl se om man hinner ;) dagen kommer gå fort iaf! se om jag hinner iväg på lunchen å köpa den sista julklappen =)

under den gångna veckan har jag agerat som granvakt! =) våra katter är expert på att riva ner den! så om nätterna har ja sovit i soffan, beredd med vatten sprutan ;) på morgonen innan jobet har jag släpat in den till sovrummet =) vad gör man inte för sin gran? ;) haha!

image110

inte riktigt färdigklädd gran men på god väg iaf =)
fan, den blev juh nte snygg på bild juh =/ äh!
här hemma är den snygg iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker klaras me jenny låter toppen;) miss youu vännen already! kolla in min EF bilder från AYIA, want tooo gooo back

2007-12-20 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0