måste hitta..

en bra ryggsäck =) niklas har nämligen ställt  ett krav på mig,, å inte vilket krav som helst... jag ska nämligen lyckas å få ner all min packning för 2 veckor i en ryggsäck!! och det är helt omöjligt för mig!!! det går juh bara inte =/
men då ska jag försöka hitta någon som inte är alldeles för stor (ska orka bära runt på den sj oxå,, det är lite det som är kruxet) men ändå så jag får med mig en massa saker som jag kan behöva =) haha

igår när ja kom till jobbet blev jag hemskickad på en gång,, de va lite mindre kul,, kände mig bra på morgonen men när ja kom dit både såg dom på mig å jag kände att ja inte mådde så bra,, så de va hm igen å bädda ner sig i sängen, men nu är ja bra rastlös,, känns som jag har bott i sängen å soffan sen julafton =S så förlåt till alla kunder ja skulle haft igår!!

haha innan julhelgen på fredan så gjorde jag ett tappert försök å få jennifers sönderblekta hår till mer mörkt,, å de va inte bara de,, haha =D började kvart i 4 å kom väl därifrån vid 9 på kvällen haha å då va vi inte färdiga heller ;) så halv 7 på kvällen nästa dag på lördan träffades vi igen för att de skulle bli bra :) å stackaren fick åka till örebro under dagen med en lite för röd orange lugg =D men så mkt som jag skrattade då va nog längesen! :D hihi efter ett tag hade vi väl umgåtts så länge att vi började säga samma saker ;) men tillslut tror ja att vi lyckades! =) hehe tålamod å lite tänkandes är vad som krävs ibland =) roligt hade vi iaf! =)


vad fint jag & älsklingen börjar få det här hemma nu =) Mmm vad jag triiivs!!!
älskar dig niklas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0