måndag

tråkigt när man får återbud på sina kunder å att de har bllivit sjuka :/ blir genst mindre å göra, men det droppade att inte fullt med folk i dag iaf =D

kul med alla julkort man får nu, för nu står det inte bara mitt namn utan även niklas *mys* å mormor skrev
"p.s hälsa din sambo!" haha :P sött..
älskling är på jobb nu igen iaf, han kom hem en snabbis förra veckan..

det känns som jag börjar inse mer å mer att allt känns så bra, visst det är upp å ner, men de lyckas det vara i alla förhållanden. och det är inte förrän nu jag på riktigt börjar tro att det här kan komma att hålla länge.. vågar aldrig på sånt riktigt annars,, för mkt skit har hänt hela tiden å efter allt har man knappast inte blivit ngn bättre människa själv..
men nu känns allt helt perfekt =) å niklas har mognat mer nu än i början, å jag med får jag väl erkänna då :P
inte lätt å flytta ihop med ngn efter bara 3 månader :s å man har alltid varit van å skött saker som man alltid annars har gjort, så kommer ngn annan å flyttar på ens saker, rör om ens inrutade liv totalt.. och tillslut blir det bra! känns som en lättnad att äntligen förstå att tallrikarna behöver inte stå längst in i diskstället, kläderna måste inte hängas upp på exakt samma sätt varje gång å alla andra knasiga vardags rutiner man har :P jag kan fortfarande sköta det på mitt sätt men vill jag ha hjälp av niklas får jag vara beredd på förändring =)
och ja,, det har varit jobbigt med att niklas inte har haft nå jobb & inte kunnat betalat som han lovat, men de blir bättre å bättre det med =)
men en sak som jag saknar som ja gjorde förut innan niklas dök upp i mitt liv är att träna :s visst på sommaren har jag nog med matcher å får den träning jag vill ha för då orkar jag ta mig mer tid å va ute å springa, men nu har det inte blivit ett enda träningspass på träninslagret =S har blivit lite för mkt toffel när niklas är hemma,, jag vet att han vill ha mig hemma när han är hemma å jag vill hinna med och umgås så mkt jag kan så det handlar helt enkelt att prioritera. Men önskar att jag fick in träningen på schemat igen å jag fick rutin på de =)


image109

har iaf lyckats fått tillbaka min mage =) tog 2 veckor haha å det blev fixat när inte älskling va hemma ;P kommer i mina "smal jeans" nu igen,, men efter jul å nyår tror ja att ja inte kommer göra det på ett tag igen =) men skönt å se att det går bara man vill =)

ja jag vet att jag bara skriver en massa dravvel men var tvungen att skriva av mig lite..!

nu börjar jag längta tills slutet av januari ;) Myyys det kommer bli då! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0