jaha ännu en jul :P

ja,, den här julen blev juh inte riktigt som jag hade tänkt mig precis :P hehe jätte mysigt dagen innan med uppesittarkväll, slog in julklappar, spela bingolotto, hade mys med niklas =)
sen på julaftonsmorgonen vaknade jag å mådde inge bra alls =/  men bet ihop åkte iväg (försenade som vanligt) först till pappa å farmor, öppnade alla julklappar där å som vanligt blev ja jätte nöjd med klapparna från pappa =) sen vidare till mamma, började känna mig mer å mer orkeslös,,, där serverades julmaten fram, såg jätte gott ut,, fick dock bara i mig en prinskorv å lite skinka =S   sen va de dags för mig å niklas å öppna våra julklappar eftersom vi skulle vidare till nästa tälle :P många bra klappar fick vi =) inge å klaga på å jag slapp å få de där 7 storlekar för stora mamma trosorna från berit som jag brukar få haha :D
iväg bort till farmor å tog ett kort tillsammans med alla kusiner (måste ha sett helt slut ut på de kortet) sen iväg till niklas mamma, jätte mysigt hade dom gjort iording där,, men de va knappt att man orkade vara med på julklappsutdelningen så vi fick åka därifrån ganska omgående,,, väl hemma så fick man spendera mkt tid inne på toan,,,, det visade sig att jag hade fått magsjukan... KUL JUL! =) så de blev ingen utgång för varken mig lr niklas på juldgen :P sen på annandag orkade ja ta mig till örebro iaf på mellandags rean å shoppade loss lite granna =) köpte även lite nya saker till lägenheten =)
så skulle ja tillbaka till jobbet idag trodde jag,, men icke! gjorde ett tappert försök imorse,, men de va ingen idè....
så nu sitter man här,, mår inge bra alls, niklas spelar på sitt älskade x-box å det är piss väder....

men ja måste säga att jag är riktigt nöjd med julklapparna iår =D

så hoppas att alla andra har mått bättre iaf =) nu under jul ;)
ha det gott!!
image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0