lista

ikväll ha ja varit lite uttråkad så ja har svarat på lite frågor, ni som inte tycler om sådana listor behöver inte fortsätta å läsa nu :P


Tio första:

Första bästa kompis:

Emelie Eklund & Linnea

Första bil:
Audi 100 haha

Första kärlek:
Erik

Första husdjur:
En katt :P

Första semester:
Malta (första utomlands) 

Första jobb:
Guide/ servitris

Första köpta skiva:

smurfarna! :D

Första piercing (förutom öronen):
Hmm de va nog i läppen :P usch haha  

Första konsert: 
Nordman i Eskilstuna

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken:
cider hallon/lime 

Senste bilfärden:
Imorse från nordmark till Karlskoga

Senaste filmen du såg:
Transformers

Senast ringda telefonsamtal: 
Älsklingen

Senaste bubbelbadet:
Hemma hos mamma med Niklas =)  

Senaste kyss:
Med älsklingen igår innan han åkte

Senaste gången du grät: 
Igår kväll

Senaste måltiden:
Våfflor med sylt & grädde =)

Åtta har du nånsin:

Blivit arresterad:
haha nej

Blivit kär vid första ögonkastet:

ja 

Fastnat med blicken i någons urringning:
Japp

Fått ditt hjärta krossat:
Ja

Sagt att du älskar någon utan att mena det:

Nej

Haft ett one night stand:
Japp

Busringt till någon:
ja hihi

Sju saker som du har på dig:
1. niklas munk tröja
2. linne
3. bh
4. mysbyxor
5. Trosor
6. strumpor
7. halsband

Sex saker som jag har gjort i dag:

1. varit hos tandläkaren
2. kört bil
3. jobbat
4. bloggat
5. pratat med niklas =)
6.  ätit 

Fem favoritsaker utan rangordning (utom människor):

1. Mobil
2. platt tången!
3. sängen!
4. mitt smink!
5. MIna saxar!

Två saker att göra innan du dör:

1 Resa
2 gifta mig

En sak som du ångrar:

Hmm,, mitt liv som 14 åring :P

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 ? vad står där?
grepphandtag. Rörändrar på de handtag som passageraren använder för att hålla sig i,

 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
katterna

3. Vad var det senaste du såg på tv?
C.I.S ny.. nu kollar jag på prison break

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.37  ja nästan haha 22.41 =)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
reklam på tv.n katternas kurrande 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
när jag kom hem från jobbet å gick ut från bilen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggen som jag hittade den här listan :)

8. Vad har du på dig?
se tidigare fråga

9. Drömde du något i natt? I så fall ? vad?
gjorde jag säkert men minns de inte

 10. När skrattade du senast?
när jag pratade med niklas i telefon 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
en stor tavla över New York i svart vit, några hyllor, å 3 st tavlor till :P

12. Har du sett något konstigt på sistone?
nej,,, inte va jag kan minnas

13. Vad tycker du egentligen om den här listan?
hmm ja du :P

  14. Vilken var den senaste filmen du såg:
det har jag ju redan svarat på!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en massa kläder !! å ett stort hus med mkt coola saker i haha å lite härliga bilar, :P  

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
hmm vet inte


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

att alla skulle ha lika bra tillgång til vatten som vi

18. Tycker du om att dansa?
jajamen! men ja dansar inte nykter ;)

19. Georde Bush?
öh va?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Flicka: Nova kanske hihi
Pojke: Kevin är lite sött

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Ja, i Barcelona då =)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
du är förlåten

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
De som finner de är värda att svara på :)


Lista 1

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng
: Jag & Niklas
såg dig gråta: Niklas
fick dig att gråta: Pappa
fick dig att börja skratta: Niklas & mamma
du gick på bio med:Niklas =)
skickade ett sms till dig: Carro
kysste dig: Niklas
Kramade dig: Lillebror Calle
sa att hon/han älskar dig: Niklas
du hade sex med: Niklas :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0