bara att bita ihop

fan så långt hade inte jag tänkt,, eftersom jag går lärlingsår så har inte jag några timmar å ta ut därför har ja inte haft ngn semester i sommar,, å då trodde juh jag att jag skulle kunna ta ut semester nästa år.. Men det får jag inte =( för då har ja inte jobbat ihop de riktiga timmarna menar dom... så jag kommer att jobba 2 hela år utan en enda betald semesterdag lr ledig dag... visst jag älskar verkligen mitt jobb, men ändå,, känner mig juh redan sliten. på det sättet är skolan lite bättre med alla bortskämda men behövande lovdagar :P
åh jag som hade tänk att passa in så gott ja kunde efter Niklas tävlingar i sommar.. Fan,, de blir juh inge bra
*suckar djupt*
så hade ja tänkt å sticka utomlands i februari med carro,, men de kanske jag gör iaf, får visserligen inte betalt,, men måste få lite sol!!! =)

om 2 veckor bär det ut i det blå med jobbet =) och det här året bär det iväg till sälen =) torsdag til söndag :D gott å komma i väg lite.. men senast ja stod på ett par skidor va väl för ca 7 år sedan, å då slutade det med att jag krashade in i en gran haha men de här ska bli jätte kul för ja åkte jätte mkt när jag va mindre =) så ja ska väl våga mig upp igen ;) men nu har jag ngt mer å se fram emot =D
så får man passa på å leka lite i snön :D hehe
image47
hmm måste köpa något och ha på mig,, har ingen skid dress hemma direkt :P
image48
den här godingen skulle inte sitta helt fel =)


idag har de varit riktigt tråkigt på jobbet, om ja får säga de sj,, tränade i 4 timmar sen hade jag bara 3 st kunder på hela dagen å jeanette hade bara 1 :P och ja klippte en kund som va skit svår å prata med,, kunden visste inte hur den ville ha frisyren å sa typ ingenting, å jag tyckte att jag kände igen personen men kunde inte placera från vart :P det är nackdelen när man klipper ungdomar, de flesta är inte så pratglada å verkar inte ett dugg intresserade av hur deras frisyr kommer att se ut :P jaja

åh gud vad jag längtar tills sex and the city filmen kommer ut!!!!!!!!
då kommer Caroline Bli jätte LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

image49

image50

image51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0