aldrig nöjd!

image71image72

fatta om man skulle vara nöjd med sin kropp om man hade sånna här fina platta magar =) och om man  vore ca 10 cm längre hihi de skulle inte va helt fel, men man ska väl vara nöjd med sin kropp säger de som vet, men jag som många andra samtycker inte i den uppfattningen :P det finns alltid ngt man inte är nöjd med, vare sig det gäller håret eller händerna :) men om jag fick göra alla mina ändringar som jag skulle vilja göra, skulle jag känna igen mig själv då? lr skulle man tappa sig själv på vägen? utvecklas det ett begär som är liknandes en rökare, som inte kan sluta utan fortsätter tills det driver en i fördärvet? hmm det vet jag inte...
men om man skulle bara fixa tex 3 saker och man fortfarande inte nöjd, å står inte ut å se sig själv i spegeln,, vad finns det då för lösningar??
nej jag tror inte att man (lr iaf jag) kan bli riktigt nöjd.. kanske för stunden lr för ngt år men inte längre, det kommer alltid dyka upp ngt mer man inte är nöjd med.

saker jag kan komma på nu på rak arm som ja skulle vilja ändra på är:
tandblekning
fixa snygga tänder å inte den där nedrans gluggen!
fast fin rumpa
platt mage
slanka lår (ej fotbolls låren)
brösten (dom är man nöjd med ena dagen, nästa dag hatar man dom)
ögonlyft på det högra ögat =)
mer kvinnliga händer
näsan (fått oturen å ärvt pappas potatis näsa haha )

sen så skulle jag vilja hindra gravitationslagen oxå haha rumpan faller ju ner 13 cm på en livstid :S lr om de va 30?? men de låter juh alldeles för mkt,, det kan inte stämma (får man hoppas iaf)

vissa saker man kan juh ändra på genom bra träning,, men jag har den (o)turen  att jag har vääldigt lätt å bygga upp muskler,, min rygg blir juh fan rena muskel berget om man tränar å det vill jag juh inte ha =/ vill bara se slank å fit ut, inte muskelknutte tjej :S samma med låren,, på body pump kör jag aldrig med vikter vid lår träningen,, inte ens de lättaste, står bara å gör utfall i luften haha men nog fan blir de muskler då med!
jag får skita helt enkelt å se sexig ut,, jag för nöja mig med å vara söt å busig.... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0