19/11

åh nu har ja precis kommit in från en stunds joggingtur :P åh fy ,,, de märks att de va ett tag sen man prang,, konditionen vek rejält kände ja,, så de blev bara 20 min av joggande :P men bättre de än inget =) blir mer på onsdag =)


i fredags hade jag en riktig drummel dag på jobbet :S herregud säger jag bara,,, när ja skulle svara i telefon blev mitt svar " ja det är Caroline" " lr ja,, förlåt, välkommen till Sköna Rum det är Caroline............. å i andra sidan av luren väntar en inte så fullt road tant till kund :/   sedan när ja blandade iordning färg till min första kund så står ja å pratar med jeanette,, då hon börjar snegla på golvet å säger med en liten bitter röst, " du spiller ut färgen på golvet"
hmm inte en bra början.. sedan har ja sönder en penna när ja skriver in en bokning,, sluddrar när ja pratar,  lyckades även med att hälla ut kaffet i vårat fika rum över våra korsordstidningar.. INTE MIN DAG!!
men tog dit älsklingen på eftermiddagen å färgade honom litegranna,, =) så snygg är han!

i lördags ringde klockan 04.45... :S inte fullt så pigg på att gå upp då.. in i duschen, försökte pigga upp mig så gott det går klockanväldigtförmyckettidigtpåenlördagmorgon! sedan 6.10 kom annelie å jeanette å hämte upp mig så åkte vi iväg å hämtade upp carina.. så var vi på väg till Borås..
vi skulle på frisyr visning mm där nere,, men ja kan erkänna att den visningen kunde ha kvittat! visst man fick några tips vad man kan använda till vardags men de va ingen special edition visning direkt =/  åh herregus vilka tjatter tanter det finns! inte ens vuxna människor kan hålla tyst under en visning eller stänga av mobilen, å sen när de ringer så har de ens mage att svara! herregud! tanterna är juh värre än oss!!!!!!!!!!!
 sedan åkte vi in till stan lr "knalleland" men vid den här tiden va ja redan riktigt uttråkad så inte ens lite shopping kunde muntra upp mig, ville bara hem till min goding.. saknade honom en massa mycket! men de blev lite jul pynt inhandlat iaf,, så va idol där oxå, va tvungen å ringa syrran å retas lite med henne,, hon är helt tokig i  dem :P sötis!

å söndan va inte någon rolig dag direkt,, har upptäckt att jag har blivit extremt känslig,, fick reda på att han skulle åka iäg till sthlm å jobba i 2 veckor.. 2 VECKOR!!!!!!!!! å länge har aldrig vi varit ifrån varandra =S *suck* ja blir juh självklart glad över att han får jobb men de är riktigt jobbigt å vara ifrån honom.... men lite ledsen blev man att...
å kl 3 i natt ringde hans väckarklocka å han åkte iväg...

så då är man ensam igen.. :P men han kommer juh tillbaka hihi å de är huvudsaken!

332981-1
vi på liseberg i somras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0